REGULAMIN · ..::DOWNLOAD::.. · >> Kontakt ze mną << · PROBLEMY Z POBIERANIEM?
Nawigacja
REGULAMIN
..::DOWNLOAD::..
INSTALACJA MODÓW
VIDEO
Pomoc dla PolishMods.
PROBLEMY Z POBIERANIEM?
Kontakt ze mną
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych użytkowników: 38,845
Najnowszy Użytkownik: Bufonix
Zaprzyjaźnione strony:
Nasza Mapa by BOCIEK
Nasza Mapa by BOCIEK





Pomysł i wykonanie: Bociek, Devil
Modele użyczyli Cytrus i Jincheng.


Na mapie graliśmy w MP 70 godzin przez parę miesięcy. I wszystko jest ok. Mapka dla słabszych kompów.

Map01.i3d = 10mb
Mapa posiada krowy. Brak mleczarki,samochodów i innych pierdół.
Ma wgrany obornik by Koper

Kompatybilna z Multiplayer!

Posiada skup. Zboże w gospodarstwie wysypujemy przy ikonkach cofając pod nie przyczepą. 3 są obok chlewni. 1 jest za budynkiem ze skupem słomy.

Komentarze
pozi5 dnia maj 20 2011 18:12:53
dzienki bociek!!!
Mateusz2143 dnia maj 20 2011 18:16:07
Czekałem na tom mapke
pozi5 dnia maj 20 2011 18:16:16
czekamy na mody bo są przepiękne!
piotrek125 dnia maj 20 2011 18:18:20
Wielkie dzięki Tobie Bociek i autorom modeli :]
kondziu25 dnia maj 20 2011 18:40:33
super
andiggg dnia maj 20 2011 18:43:01
super czekałem na tą mape (- _-)
rafo121 dnia maj 20 2011 18:43:54
supcio mapa na to czekalem smiley mam pyt jest skup zboz i dodadkowe uprawy ??smiley
kondziu25 dnia maj 20 2011 18:56:57
A właśnie są dodatkowe uprawy?smileysmileysmileysmiley
dawidj3 dnia maj 20 2011 19:45:36
a te 1214 i 912 też wydaj są śietne ;d
dudlon dnia maj 20 2011 19:56:18
Ludzie polecam słownik ortograficzny!smiley A co do mapki to super, że ją wydałeś Bocieksmiley
fak dnia maj 20 2011 19:56:47
1214 i 912 są wydane 1214 to jest Majstra a 912 tez wydana jest poszukaj
adrian184 dnia maj 20 2011 20:19:01
super mapka bociek ale jednak czekam na wielkopolskie pola
4ndrzej dnia maj 20 2011 20:48:50
super mapka
damianw1233 dnia maj 20 2011 20:50:20
super mapka !
Ale oczekuję na ,,Wielkopolskie Pola''
damianinho99 dnia maj 20 2011 21:35:52
Bociek wydaj tego czerwonego bizona jest pro tak jak ty.PLLLLLLLLLIS
kondziu25 dnia maj 20 2011 22:27:17
fak ta 912 nie jest wydana, a jak jest to udowodni daj link do jej fotkismiley
messi30 dnia maj 20 2011 22:28:20
Bociek KOCHAM CIĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WIEKI CZEKAŁEM NA TĄ MAPKĘ.DZIĘKI ŻE MI JEJ NIE SPRZEDAŁEŚ.JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI smiley;D;D;D
kubak111 dnia maj 20 2011 22:29:24
kurcze szkoda ze nie ma obornika v2 smiley
Azao12 dnia maj 21 2011 01:12:58
kubak111 przecierz pisze ze jest wgrany obornik by Koper!!!!
(czyli obornik V2) A mapka supersmiley
maxi12 dnia maj 21 2011 07:28:56
jaka jest ta mapka ??? wielka czy mala
przemek12134 dnia maj 21 2011 07:35:59
Mapka Superrrr...smiley Daje 10/10smiley Czekam na te mody bo są superrrrsmiley
AdrianLs dnia maj 21 2011 07:47:58
mesi30 ogar z tym kOCHAM cie!!! bo to nie mam talent tylko Polishmods napisz np najs 5/5

Ps Ja mam Sprawe do boćka otóż pisze do ciebie od 2 tygodni na gg a ty wcale nie odpisujesz ja nie jestem w sprawie wyludzania modow Tylko Dania modeli Do in gamingu .Powiem Ci Tak Moje modele maja prawie Dokonczone scripty By AdrianLS .lua Trudze sie o 2 miechow i nawet mi to wychodzi To jak bede pisałto odpisz
Pozdro AdrianLS
marianek dnia maj 21 2011 07:50:36
super
PATRYK121 dnia maj 21 2011 08:10:50
dzięki bardzo fajna mapka smiley
darek789789 dnia maj 21 2011 08:27:55
Jak dla mnie to za duże pola, ale jeśli ktoś gra w MP to wszystko ok
Lukasz14 dnia maj 21 2011 10:06:41
Super mapka smiley. Na taka czekałem smiley
mati101677 dnia maj 21 2011 10:11:05
Super!!!
Wydał byś te dwa bizony???
Zapewne nie wydasz tych bizonow ale zapytac sie mozna.
dominator2 dnia maj 21 2011 12:29:35
bociek kiedy wydasz tą zieloną przyczepe co jest na zdjęciu
malinowy dnia maj 21 2011 12:42:04
Teraz czekac jak bociek wyda jakąś kosiarke dyskową 3m. A może jest już w planach ?
McGiver1x1 dnia maj 21 2011 13:07:14
super mapka fak jakoś coś nie wierze 912 nie mogę znaleźć a jak już to 1204 może i jest majstra ale po edicie tak jak 9540
a i macie link do tego bizona w paczce jest z056 ten i z058
http://freakshare.com/files/kdtrrog7/bizony-by-edek95.rar.html

bociek fajnie jakbyś wstawił któreś mody na stronkę
McGiver1x1 dnia maj 21 2011 13:07:55
a i bociek mógłbym z wam kiedyś pograć???
kubak111 dnia maj 21 2011 13:32:24
dacie jakiś link do rozrzutnika z obornikiem v2 bo u mnie nie działa smiley
mlody185 dnia maj 21 2011 13:52:05
no ten Bizonik czerwony w tle to naprawde wyglada super... smiley
mlody185 dnia maj 21 2011 14:04:43
McGiver1x1 te bizony które podałeś to niestety nie ten ze screena...
McGiver1x1 dnia maj 21 2011 16:26:51
mlody185 jak nie to...
kubak111 dnia maj 21 2011 16:52:11
DZIAŁA INNYM OBORNIK V2 ????? ODPISYWAĆ W KOMENTARZACH..
bociek dnia maj 21 2011 17:19:37
kubak111 - trzeba mieć wgrane w mods pliki od obornika !
pawlo_360 dnia maj 21 2011 17:58:29
Super mapka ! Czekałem na nia cały czas smiley Bociek jesteś Koksem smiley
malinowy dnia maj 21 2011 18:27:55
Coś trawy nie mogę presowac tą Sipmą Z-599, presa jest zła czy jak ?
pitrek136 dnia maj 21 2011 21:04:45
super jesteś wielki bocieksmiley
mateja231 dnia maj 21 2011 21:06:27
świetna mapka
kubak111 dnia maj 21 2011 21:21:58
Ja mam wgrane ale nie działa pobrałem z www.ls-world.pl
Bociek jak możesz wstaw pod mapką link do tego .. a mapa 99/100 smiley
ZiembaLS dnia maj 21 2011 22:38:05
Spoko się gra!!!1 smiley
Kilusiekk dnia maj 21 2011 22:44:59
wgl niemoge siac ani opryskiwacza i siewki do nawozu napelniac
KOLO1991 dnia maj 21 2011 23:34:38
a pobierałeś jakąś 60 ostatnio ? Ja tak miałem jak pobrałem c 360 koja
messi30 dnia maj 21 2011 23:48:54
McGiver1x1 po jakim edicie jest 9540???
Kaziu8LS dnia maj 22 2011 07:58:40
no no bociek fajna mapka tylko szkoda ze jest mala ;/
kuciu dnia maj 22 2011 09:07:47
wydasz tego ursusa 1214
zpawel97 dnia maj 22 2011 10:00:17
Każdy już o tej mapce zapomniał a, że Bociek nie miał czego wydać to wydał ją smiley Niektórzy może tego nie zrozumieją... Mapka na poziomie ale czegoś jej brakuje 4//5
atos1987 dnia maj 22 2011 11:18:33
Dokładnie. Mapka jest fajna ale cośw niej brak. Bardzo fajna gospodarka jest i fajnie zrobiona ale ogólnie to jakoś tak no pusto jest na tej mapce.
rabi1234567890 dnia maj 22 2011 12:35:23
mi nie działa obornik v 2 a mam wrzucony do mods
gremlin123456789 dnia maj 22 2011 12:41:13
no no jak zawsze gittttt!!!!!!smiley
lucas126 dnia maj 22 2011 12:59:21
jak rozumiem na zdjęciu Bizon który miał mieć scrypt i miałeś go wydać ale wypiąłeś na na s graczy dupę i zmieniłeś zdanie jednym słowem zrobiłeś z gęby cholewę
dudlon dnia maj 22 2011 13:02:35
lucas126 ty debilu. To nie wina boćka, że ten bizon nie wyszedł tylko nie dostał zgody od agroteama. Zastanów się co piszesz pedale.smiley
lucas126 dnia maj 22 2011 15:08:28
dudlon pedał to Cię zrobił i się nie wpierdalaj do tego co piszę cweliku jebany
by piotrek dnia maj 22 2011 15:12:15
nie wiem może nie doczytelm komentarzy !Ale czy sa dodatkowe uprawy smiley
Bosko dnia maj 22 2011 16:31:06
dudlon agroteam tworzy swojego bizona, a zgody nie uzyskał od Agrometa
by piotrek nie ma.
wojo5620x dnia maj 22 2011 18:10:56
a bosko jak zwykle bawi się w moderatora
Buran dnia maj 22 2011 19:15:18
Mapka 5/5 smiley Ale mam mały problem z mapą o to chodzi ze nie mogę otworzyć sklepu ani wyjść z gry z innych map mogę wszystko zrobić ! Proszę o pomoc
Adam1 dnia maj 22 2011 20:25:50
Nie wiem jak wy ale ja już się przyzwyczaiłem do niesamowitych map, a także modów Boćka ;D
dudlon dnia maj 22 2011 21:01:56
Bosko sorki pomyliłem się. Zwracam honorsmiley
Bosko dnia maj 23 2011 07:36:33
wojo5620x według ciebie odpisywanie na pytania to zabawa w moderatora?
ZiembaLS dnia maj 23 2011 14:29:36
Bociek fajnie by było jakby można było wchodzić po drabince na silos. smiley
McGiver1x1 dnia maj 23 2011 15:38:33
messi30 prywatny edit boćka...
matmix dnia maj 23 2011 16:30:29
czy moze ktos mi podac link do tej 912 ps. zajebista mapka 5/5
norbert456 dnia maj 23 2011 18:48:13
Siemka czy może ktoś wrzucić tą mapke na inny serwer,bo jakoś z tego nie mogę ściągnąć
gremlin123456789 dnia maj 23 2011 19:06:03
sory nie zauwazylem on jest ale ze mnie mendasmiley
hemparmia dnia maj 23 2011 19:24:11
jak ja sciagnąc
messi30 dnia maj 23 2011 20:25:21
McGiver1x1 a z kąd takie wiadomości??smiley
siara11 dnia maj 23 2011 22:20:49
Bosko bo się bawisz tez to zauważyłem :/ ale już kit widzę na zdj dużo niedociągnięć ile % ma ta mapa jak wychodziła
kondziu25 dnia maj 24 2011 00:05:47
siara11 wymień te niedociągnięcia po kolei
Bociek skoro nie chce ci się grać to może był byś wydał wszystkie swoje mody?smiley
Hubi_Z056 dnia maj 24 2011 14:28:40
Dziwnie to napisane :/ Mapka zajebista, ale nie wiem gdzie ten skup słomy. Da ktoś scr, czy coś?
kondziu25 dnia maj 24 2011 15:12:57
na hosterze jest wyniesiona mapa, sprawdź jest na 2 stroniesmiley
JAWA350ts dnia maj 24 2011 15:13:32
Siema czy na tej mapie można sadzić kartofle ??
Bosko dnia maj 24 2011 15:33:04
JAWA350ts nie można.
Hubi_Z056 bociek napisał , że za budynkiem, tylko którym.. zbierz bele i spróbuj objechać dookoła wszystkie budynki na gospodarstwie
malinowy dnia maj 24 2011 17:14:47
Sprzedaz słomy jest chyba w tej stodole, tam do góry trza belke wrzucic. A jak moge zboże z silosów wrzucic na przyczepe ?
DaReQ93 dnia maj 24 2011 17:32:09
Ludzie, ogarnijcie się, jest coś takiego jak Giants editor, Belki się sprzedaje przed tym oryginalnym budynkiem, jak jest wjazd na gospodarstwo to po prawej zaraz...
McGiver1x1 dnia maj 24 2011 18:37:04
[b][messi30/b] wiesz co jak się umie czytać...
messi30 dnia maj 24 2011 20:38:17
McGiver1x1 tak a gdzie to wyczytałeś??
makumba99 dnia maj 24 2011 21:14:34
super mapka
messi30 dnia maj 25 2011 15:33:03
KUP JEST NIE DALEKO FARMY PRZY TAKICH BUDYNKACH !!!!! JEST TAM TAKA KRATA, PODJEŻDŻAMY POD NIĄ I SPRZEDAJEMY smiley
McGiver1x1 dnia maj 25 2011 17:11:24
messi30 wszystko pisało (tu) ja tylko przeczytałem
Hubi_Z056 dnia maj 25 2011 19:55:50
Nie działa mi oryginalny obornik, ani oryginalny, ani ten drugi, fts :/ Co jest?
marianek dnia maj 25 2011 20:16:16
Kup sobie krowy
maciej123 dnia maj 26 2011 07:31:12
Bele sprzedaje się na prawo od bramy wjazdowej. Nie trzeba wrzucać bel na górę - trigger sięga niżej. Nie ma żadnych dodatkowych upraw. Zboża można nasypac na przyczepę jak się podjedziepod ikonę uprawy przy budynku.
Obornik v2 mi nie działa mimo wrzuconego pliku do mods. Nie działa mi tez oryginalny obornik. W plikach mapy brak tych odpowiedzialnych za obornik v2, a w pliku I3d nie ma linijek, które trzeba dodać wg manuala od Kopra. Także nie wiem czemu Bociek napisał, że mapa ma wgrany obornik by Koper. Chyba, że poprzerabiał pliki i wpisy do i3d. Dzis jak będę miał czas sprobuję dodać wg instrukcji Kopra i dam Wam znać.
Xardas dnia maj 26 2011 14:09:31
te krowy to można jakoś karmić albo dawać im wodę?
patrykkk9 dnia maj 26 2011 15:10:14
Bociek zajebista mapa ale mam prośbę wydaj tą zieloną przyczepe i tego ursusa 912 oki dzix ;p smiley smileysmileysmileysmiley
gremlin123456789 dnia maj 26 2011 19:09:01
no no mógł byś. A na tej mapie grasz ?
dj69 dnia maj 27 2011 10:23:16
maciej123 próbowałem nieestety obornik v2 nie działa smiley
pozi5 dnia maj 27 2011 13:08:33
kto mi ją przerobi plik i3d i trochce edycji bo mam słabego komba a mapa jest zajebsta!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fak dnia maj 27 2011 14:24:14
lol mi obornik chodzi a nic nie wgrywalemsmiley
mafioz1 dnia maj 27 2011 16:19:31
gra ktos na mapie micro map to pisac na pw
proo12 dnia maj 27 2011 17:48:36
Witam zy moze moglby ktos dac link do tego zotego ursusa bardzo mi na nim zalezy smiley
Bosko dnia maj 27 2011 19:07:39
proo12 nikt Ci nie da bo nikt oprócz ekipy boćka go nie ma.
pozi5 przerobić sobie sam możesz
matthew12098 dnia maj 27 2011 19:23:25
Zapraszam na forum teamu MKP: www.ls-farma.xaa.pl ponad 1500 najnowszych modów .
darek789789 dnia maj 28 2011 08:27:57
Bociek może dasz kilka fotek tych Neptunów smiley
mafioz1 dnia maj 28 2011 14:35:25
czy jest moze heder do kukurydzy taki zeby pasował do bizona
KOLO1991 dnia maj 30 2011 11:01:52
jeśli ktoś jest wnikliwy to zauważył ze samochody jednak są, Nie wiem co jest grane ale jak wysiadam z ciągnika lub czegoś innego to spadam w nieskończoność
jamateusz dnia czerwiec 02 2011 18:47:19
jak tu sie scioga
kamik dnia czerwiec 04 2011 11:12:37
ja też niewem
kamik dnia czerwiec 04 2011 11:13:20
wygląda fajnie ale powiedzcie jak się pobiera
Manual111 dnia czerwiec 09 2011 15:40:01
jak to pobrać?????????????!!!!!!!!!:|
gremlin123456789 dnia czerwiec 12 2011 18:36:40
download/mapy/pobierz i juz
rafcuss95zdw dnia czerwiec 18 2011 11:34:23
Witam. Posiadam te przyczepy do zbierania kostek. Proszę was jak z nich sprzedać słomę ? Albo przynajmniej jak sie je ściąga z przyczepy, Bo nie da się chyba sprzedać ich bez ściągania i wrzucenia turem prawda ? Proszę o pomoc. Z góry bardzo dziękuje
pawcio102241 dnia czerwiec 19 2011 13:53:43
Fajna mapa i maszynki smiley PS Podasz link na tego czerwonego ursusa bo mi się podoba smiley
DANUCH dnia czerwiec 20 2011 15:41:23
PROSZE O LINK DO 1214 I SIE NIE WYKRĘCAJ BO FANI LS 2011 POWINNI SOBE POMAGAĆsmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
piopo dnia czerwiec 21 2011 10:43:48
Witam mógł bym dostać link to tej mapki z góry dzięki smiley
mazi333 dnia czerwiec 23 2011 15:34:04
gdzie jest dokładnie ten skup na slomę w tej mapiue bo nie mogę znaleźć ?smiley
ursusc4011 dnia czerwiec 27 2011 21:11:40
bociek kiedy wydasz tego bizona zo56?miał być wydany i co? a też czy mógłbyś wydać tą 1214 bo bardzo mi się podoba
ps:mapa jest spokosmiley
bartis123 dnia lipiec 02 2011 20:40:55
sprawa jest gdzie sie na tej mapie sprzedaje snopki(kostki te małe)
konradp dnia lipiec 09 2011 14:59:32
Sciągłem ją i nie moge rozpakować bo błedy są w tej mapie.Jakos poszperałem i rozpakowałem to znowu jak wchodzę to ciągnika to wysiąsć nie moge i ruszać też sie nie mogę. Co robic?????smiley
konradp dnia lipiec 09 2011 15:03:17
Mam LS 2009
marcinos101617 dnia lipiec 17 2011 12:56:50
Super mapka!!
michoLS dnia lipiec 21 2011 13:37:40
konradp bo to jest mapa do LS 2011!
DANUCH dnia sierpień 14 2011 19:10:30
NIE MOGE NABIERAĆ OBORNIKA CO ROBIĆsmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
DANUCH dnia sierpień 19 2011 11:38:12
KIEDY WREŚCIE WYDASZ TEGO URSUSA 1214 BO GO BARDZO POTRZEBUJEsmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
bartek199413 dnia sierpień 24 2011 17:04:46
Jak kosze od miedzy i mam wylaczona sieczkarnie to nie kiedy jest jakis bug ze slome od miedzy do konca mapy ciagnie WTF?
bolek8 dnia wrzesień 05 2011 22:33:06
gdzie na mapie jest gnojówka??jak rozwiąc problem z obornikiem??
szakal855 dnia październik 01 2011 12:48:51
Mogę zaoferować dodanie do tej mapy ziemniaki buraki i straw mod smiley
0adam000 dnia październik 07 2011 13:48:50
A gdzie sprzedawać bele !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
krup dnia październik 14 2011 21:59:28
nie działa obornik by koper.Może mi ktoś powiedziec dlaczego?:(
krup dnia październik 14 2011 22:02:00
oprucz tego co napisałem powyżej to mapka 10000000/5
krup dnia październik 14 2011 22:04:33
Prosze o jak najszybszą odp.Plssssssss
bubek124 dnia kwiecień 15 2012 17:45:21
gdzie jest dowland?
Marlon11 dnia grudzień 30 2012 10:05:19
evening dresses evening dresses
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 77% [24 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 10% [3 Głosów]
Dobre Dobre 6% [2 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 6% [2 Głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Work In Progress
Work In Progress:

BOĆKOWO 2019 - FS19 - 1% Potrzebna pomoc - kontaktujcie się przez www.facebook.com/polishmods

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie